رئیس تامین اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ گفت: با توجه به پیچیدگی فرآیندهای کاری فعالیت سازمان تامین اجتماعی، سامانه نوبت دهی اینترنتی در تامین اجتماعی شهرستانهای ساوجبلاغ و طالقان راه‌اندازی شد.

به گزارش رخداد البرز به نقل از فرمانداری ساوجبلاغ، اکبر نوزعیم اظهار داشت: در راستای اجرای مطلوب و عملی میز خدمت با توجه به حجم بالا و پیچیدگی فرآیندهای کاری فعالیت سازمان تامین اجتماعی، سامانه نوبت دهی اینترنتی با عناوین ٢٢ گانه تعریف شده در میز خدمت در تامین اجتماعی شهرستانهای ساوجبلاغ و طالقان راه‌اندازی شد.

وی افزود: به منظور مدیریت بهینه زمان، تقاضاها و تخصیص ظرفیت مناسب در شعبه، به همراه اطلاعات، راهنمایی‌ها و مدارک لازم برای درخواست ارائه خدمت از سوی مخاطبین سازمان  این سامانه به آدرس http://reserve.tamin.ir و با شماره گیری کد #۱۴۲* با شماره تلفن همراه اول راه‌اندازی شد.

رئیس تامین اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به جای‌گذاری سامانه سنجش رضایتمندی مخاطبان سازمان در سامانه  نوبت دهی گفت: به منظور ارزیابی میزان بهبود عملکرد و تاثیرات ناشی از نوبت دهی اینترنتی، سامانه سنجش رضایتمندی فعال شد.

وی ادامه داد: بر این اساس اطلاعات از طریق ارسال پیامک به مخاطبان و متقاضیان نوبت دهی اینترنتی ارسال می‌شود که نتایج آن بصورت متمرکز اخذ و قابل نظارت و ارزیابی است.
نوزعیم خاطر نشان کرد: متقاضیان پس از ورود به سامانه ابتدا شماره تلفن همراه را  ثبت می‌کنند در این صورت کد فعالسازی برای آنان از طریق پیامک ارسال می‌شود که با وارد کردن کد فعالسازی می توانند از خدمات این سامانه استفاده کنند، همچنین با شماره گیری # ۱۴۲* با خطوط همراه اول می‌توان نوبت گیری غیر حضوری انجام داد.
رئیس تامین اجتماعی شعبه هشتگرد با اشاره به دسترسی متقاضیان به قوانین ، مقررات و مدارک لازم مربوط به هر واحد جهت راهنمایی اضافه کرد: متقاضیان  با انتخاب اداره کل استان البرز، شعبه هشتگرد و واحد مربوطه نسبت به ثبت تاریخ، ساعت و خدمت مورد نظر اقدام کرده سپس با مراجعه حضوری در موعد مقرر خدمات موصوف را دریافت می‌کنند.

لينك خبر :

http://alborz.farsnews.com/news/13970805001072

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس البرز